Kdyby se dnes chtěl někdo na internetu prosadit se svým webem a zvolil si z nabídky webů, jež našinci mohou mít, něco druhořadého nebo dokonce podřadného, nedočkal by se žádoucích výsledků. Nejen že by se tam jeho počínání ani trochu nedařilo, ale jenom by zbytečně vyhodil peníze za onu nedokonalou prezentaci, na kterou by vsadil. A byť by se tento mohl naivně utěšovat aspoň tím, že za něco nedokonalého tolik nezaplatil, neměl by jinak žádný důvod k optimismu. Protože by jeho internetový výtvor nikdo nenavštěvoval, přinejmenším tedy vědomě a úmyslně, a nenavštěvované stránky pochopitelně nepřinášejí vůbec žádný efekt.
Ovšem je mezi námi stále ještě dostatek těch, kteří o tom nemají dostatečné povědomí. Kteří si myslí, že jsou internetové stránky jedna jako druhá, a tudíž na výběru nezáleží. A ti jsou těmi, kdo na internetu žádné úspěchy neslaví, bez ohledu na to, čemu se tam věnují.
Nedokonalé internetové prezentace nejsou navštěvované, nikdo o ně nejeví zájem. A je tedy jasné, že tu nikdo není informován, nikdo tu nic nenakoupí ani nevyužije jinou zde publikovanou nabídku. A ten, kdo doufá, že s nedokonalými stránkami uspěje, se nedočká úspěchů.
Stejně jako se sotva zadaří někomu, kdo si nevybuduje svoji pověst, kdo nemá na internetu renomé. Neznámí poskytovatelé čehokoliv prostě neuspějí v konkurenci těch dokonalejších nabízejících. To je prostě fakt.
A aby se někomu nechtěně nestalo, že bude jedním z oné spousty anonymních a nikoho nezajímajících majitelů primitivních stránek, nedokonalých a ztracených kdesi v záplavě jiných nabídek, je tu reklamní agentura Jihlava imperialmedia.cz, jež se stará o to, aby její klienti v žádném případě neskončili se svými nabídkami jako virtuální smetí, které na internetu leda tak zabírá místo. Ti, kdo vsadí na pomoc této agentury, mají jistotu, že se jim bude na internetu dařit.